وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

آبشار دره گرم (خرم آباد)

آبشار دره گرم خرم آباد

آبشار دره گرم خرم آباد دراستان لرستان واقع است . این آبشار از این جهت که در نقطه‌ای بی‌نظیر و در قلب بخش ها مسکونی قرار گرفته است و قسمتی از کمربند سبز شهر هم از آن عبور میکند شایان توجه است . آبشار دره گرم دارنده امکان توریسم باطن شهری است و در کمترین مسافت با شهر خرم آباد قراردارد . که با بخش ایرانگردی , ارزان مبله با ما همراه باشید .

این آبشار با وجود این که برای مردمان خرم آباد اسم آشنا است البته متاسفانه برای گردشگران و طبیعت گردان هنوز ناشناخته باقیمانده است به طوریکه علی رغم این که سالانه خرم آباد با سیل متعددی از گردشگران علاقمند به تماشا از جاذبه های باطن شهری مواجه است البته از این آبشار تماشا چندانی صورت نمی گیرد که با ساخت زیرساختها میتواند به معرفی این جاذبه توریسم یاری کرد .

برای دسترسی به آبشار از ميدان كيو شهر خرم آباد , خيابان ولي عصر را تا پاي مخمل كوه ( كَمِره سي ) طي كنيد . شیوه گچ بنی را بالا بروید تا به ناحیه همگانی سراسو ( سرآستان ) برسید . بعداز چشمه سراسو مسیر جنبش آب ( جهت شرقی – غربی ) را در پیش بگیرید و از زیبایی های فصل بهار طبیعت در مسیر لذت ببرید تا به ابتداي دره گرم برسید . مسیر دره را با احتیاط طی فرمائید تا سرنوشت به آبشار حساس آن که آبشار دره گرم اسم داراست برسيد . اين مسير زيبا و رويايي را با يك راه  پيمايي سبک ۲ الی ۳ ساعته مي توان طی کرد .

قابل ذکر است که‌این اثر ارگانیک در ۲۶ آذر سال ۹۳ با حضور اعضاء شورای ثبت مرز و بوم در گرد‌همایی شورای ثبت و انتخاب اطراف اثرها تاریخی در اداره به جا مانده فرهنگی مملکت در فهرست اثر ها ارگانیک مملکت به ثبت ملی رسید .

دسترسی و اطلاعات مفید آبشار دره گرم خرم آباد

برای دسترسی به آبشار از ميدان كيو شهر خرم آباد , خيابان ولي عصر را تا پاي مخمل كوه ( كَمِره سي ) طي كنيد .

راه گچ بنی را بالا بروید تا به ناحیه همگانی سراسو ( سرآستان ) برسید .اجاره روزانه خانه در تهران

بعداز چشمه سراسو مسیر حرکت آب ( جهت شرقی – غربی ) را در پیش بگیرید و از زیبایی های فصل بهار طبیعت در مسیر لذت ببرید تا به ابتداي دره گرم برسید .

مسیر دره را با احتیاط طی نمایید تا آخر و عاقبت به آبشار حیاتی آن که آبشار دره گرم اسم دارد برسيد .اجاره سوئیت در تهران

اين مسير زيبا و رويايي را با يك راه پيمايي سبک ۲ الی ۳ ساعته مي توان طی کردشهر خرم آباد به دلیل توپوگرافی و اقلیم معتدل به صورت ارگانیک بستر جاذبه های توریسم کم نظیر و بی نظیری است که باعث شده بعضا از کارشناسان در تقسیمات جاذبه های توریسم این شهر را تحت عنوان پایتخت ژئوتوریسم مملکت معرفی نمایند .

یکی‌از جاذبه های بی سابقه شهر خرم آباد که از قضا کمتر شناخته شده‌است آبشار دره گرم است , جاذبه ای که در حوالی بافت مسکونی شهر خرم آباد در محله دره گرم واقع شده‌است و از این جهت در کشور‌ایران بی سابقه است و با تعدادی دقیقه پیاده روی در مناطقی زیرا دره گرم , شهرک آذربایجان و شهرک پارسیلون می شود به دامنه میدان های آن دست یافت .

آبشار دره گرم دارنده آب فشان های گوناگون در حین مسیر خویش است و حوضچه های آب این آبشار در دامنه مخملکوه جلوه گری می نماید ولی با وجود این میدان های زیبا , به دلیل مساعد نبودن محیط اطراف , و ضعف تحت ساخت ها , در شهر خرم آباد آنچنان شناخته شده نیست و فیض اینکه طبیعت گردان کمتری به‌این نقطه دیدنی شهر خرم آباد هجرت می نمایند .اجاره خانه مبله در تهران

اجاره خانه مبله در تهران