وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

آشنایی با منطقه محمد شهر کرج

محمد شهر کرج کجاست ؟

محمدشهر شهری با بیشتراز ۱۴۰ هزار نفر جمعیت میباشد که در استان البرز و در بخش مرکزی شهرستان کرج قرار دارد.این شهر در قسمت جنوبی کرج در بین روش کرج و ماهدشت تشکیل شده و با مهرشهر و ماهدشت و مشکین دشت و صفادشت(در استان تهران) همسایه‌میباشد. این ناحیه از چند محله اصلی و با پتانسیل بالای پرورش در حین سالهای متمادی ساخته شده‌ میباشد و شامل کوی جعفریه (جعفرآباد)، همایون‌ویلا،کوی ولایت (ولدآباد)، محله اصفهانی‌ها، چمران، عباس‌آباد، و میباشد. گفتنی میباشد روستاهایی نظیر فرخ آباد و زییادشت و همچنین روستای علی‌آباد گونه (حسن‌آباد) در مجاورت این شهر قرار گرفته اند.

شهر محمدشهر با آب و هوائی نسبتا معتدل که طول آن از سطح دریا ۱۳۲۰ متر و در طی ۵۵ /۵۰ و پهنا ۴۶ /۳۵ جغرافیایی قراردارد. میانگین حداکثر جايگاه حرارت محمد شهر ۲۱ مرتبه و حداقل ۹ رتبه و میانگین میانگین آن ۱۵ مرتبه سانتی گراد می باشد.محمدشهر چسبیده به ضلع جنوبی کرج که تا مرکز کلانشهر کرج فقط ۶ دقیقه فاصله دارد. محمدشهر پل ارتباطی کرج با شهرهای جنوبی همانند صفادشت- ماهدشت – اشتهارد و جاده مهم آن نیز جاده ترانزیت و رابط استان البرز با استان‌های غربی کشور می باشد.

خانه های اطراف محمد شهر

شایان بیان است که شهر محمدشهر در سالهای اخیر کانون و جایگاه مناسبی برای حضور سرمایه گذاران فرنگی و داخلی در بخش های خصوصی و دولتی شده و شاهد اجرای پروژه های تجاری و مرکزها خرید عظیمی همانند مجتمع تجاری شریعت پروما، مجتمع تجاری پردیسان ، مجتمع تجاری و اداری الماس شهر ،مجتمع تجاری تولد نوروروشنایی ، مجتمع ورزشی جوان و یکی‌از مشخصه های بارز و پتانسیل شهر محمدشهر حضور بسیار قوی قسمت محرمانه در مورد تاسیس مسکن و همچنین تعاونی های مسکن میباشد که مجتمع مسکونی طلائیه با بیش تر از ۱۲۰۰ واحد مسکونی و… و همینطور چند شرکت محرمانه درباره ساخت انبوه مسکن را می‌اقتدار نامبرد.اجاره روزانه خانه تهران

گفتنی است در حریم شهر محمدشهر و ماهدشت (در ضلع جنوب) و در قالب مسکن مهر، هزاران واحد مسکونی ساخته شده است که بی شک با اتمام واگذاری این حوزه‌ به صورت فزاینده ای به جمعیت جنوب شهرستان کرج (شهرهای محمدشهر و ماهدشت) اضافه گردد.

محمدشهر در نگاه تاریخی جاده انجم آباد ( یا این که به عبارتی جاده ابریشم ) را در خویش مکان داده میباشد که از زمین ها قزل قشلاق یا این که به عبارتی جعفر آباد می گذرد که امروز آن جای به بوستان جنگلی فدک تبدیل گردیده و مساحتی بالغ بر ۸۰ هکتار نهال کاری و فضای سبز را پایین پوشش داراست. محمد شهر با داشتن آب وهوایی بسیار مطلوب و قربت به پایتخت محلی جهت تفرج گاه پایتخت نشینان در زمان سال‌های گذشته بوده و وجود باغ ها بسیار و شهرکهای ویلائی خوشگل به نظر آب و هوائی مطلوب و وجود مرکزها ورزشی و تفریحی و مجتمع های اسب دوانی و همینطور زمین چوگان میباشد.

مترو محمد شهر

لازم به ذکر میباشد که‌این شهر در چند سال قبل شاهد حضور سرمایه گذاران عظیم صنعت های چوب کشور میباشد که همین زمینه عاملی گردیده تا مسئولین حیطه درپی ساماندهی و اعلام آمادگی برای میزبانی از عده ای برآیند که قصد به سرمایه گذاری در قسمت صنایع چوب را دارا‌هستند و در هیمن رابطه برنامه ای با تیتر طرح ایستگاه صنایع چوب کشور با دقت به نزدیکی فرودگاه پیام در دست مطالعه قرار گرفت.

بی شک وجود باغ ها میوه و زمینهای کشاورزی در شهر محمدشهر یکی‌از شاخصه های اساسی دیگر این شهر اس و آن را به یک قطب کشاورزی در استان البرز و بالاتر از آن تبدیل کرده و در همین رابطه سازمانها و شرکتهای کشاورزی متعددی درین حوزه‌ به عمل میپردازند؛ همچون: اداره آب و خاک –نهال و بذر و خاک شناسی ،اداره هواشناسی و همینطور محمدشهر راءس صادرات میوه و صیفیجات به کشورهای کناره خلیج عجم هست و وسیع ترین فریزر های مرز و بوم و مرکز ها سورتینگ میوه درین شهر استقرار یافته میباشد .

(پایانه متروی محمدشهر)

با بهره برداری متروی محمدشهر در سال ۱۳۸۹ تحت عنوان یک پایانه میان راهی در خط ۵ (کرج-تهران) قطارشهری تهران و حومه، جذابیت‌های محمدشهر برای مهاجرپذیری چندین برابر شد و همین فرمان هم موجب جذب و افزایش جمعیت افزونتری برای این ناحیه شد. (همینطور قرار میباشد یکی خطوط داخلی مترو ( خط ۵) به داخل محمدشهر وارد گردد.)

نزدیکی بیشتر محدوده‌های شمالی این شهر به متروی محمدشهر و آزادراه تهران- کرج جذابیت بیشتری را برای سرمایه گذاران مسکن تولید کرده است و گرایش بیشتری به ساخت در محله ها شمالی شهر همانند محمدآباد، دشت بهشت و سیدآباد مشاهده میگردد. زمین ها بایر و خالی میان هسته‌های روستایی محمدشهر نیز بویژه در بخش ها مرکزی شهر زیرا حجت آباد، ولد آباد بزرگ و ولد آباد کوچک با‌گاز به تحت ایجاد مسکونی می‌رود و الگوی سوئیت نشینی در غالب ساختمان‌های بزرگ را در‌این شهر ترویج میدهد. محله ها همایون ویلا (مجتمع ۱۰۰۰ واحدی)، شهرک امیدوار و شهرک طالقانی ماحصل این دست ساخت و سازهای انبوه می باشند.

اجاره خانه مبله در تهران