وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران | تهرانگردی باغ پرندگان تهران | دسترسی باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران در شمال شرق تهران در دل جنگل لویزان واقع شده است. باغ پرندگان تهران در ۲ فاز طراحی شده است. فاز اول که هم اکنون به بهره برداری رسیده است به نام “دشتچر” نام گذاری شده است در محدوده شمالی در حال احداث است و “آبچر” نام دارد. این فاز شامل پرندگانی است

که قابلیت پرواز دارند و احتمالاً مشابه آنچه در باغ پرندگان اصفهان وجود دارد توسط تور از خروج پرندگان از آن جلوگیری خواهد شد. زمان احداث این باغ ۳ سال به طول انجامید.

سوئیت مبله روزانه در تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب

تهرانگردی باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران در شمال‌شرق تهران در دل جنگل لویزان واقع شده‌است. این باغ در ۲ فاز طراحی شده‌است. فاز اول به نام «دشتچر» نام‌گذاری شده‌است و شامل پرنده‌هایی است که در قفس نگهداری می‌شوند یا توان پرواز ندارند.

فاز دوم که مساحتی معادل ۶٫۲ هکتار دارد و در محدوده شمالی احداث شده‌است، «آبچر» نام دارد. «آبچر» مخصوص پرندگانی است که قابلیت پرواز دارند، پوسته و توری طراحی شده برای این بخش از خروج پرندگان از این فضا جلوگیری می‌کند. احداث این باغ ۳ سال به طول انجامید

اجاره خانه روزانه در تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب

اطلاعات باغ پرندگان

فقط پرندگانی مانند طوطی‌سانان و شكاری‌ها باید در قفس نگهداری شوند، قفس این پرنده‌ها طوری طراحی شده كه آنها بتوانند در ارتفاع بالا پرواز كنند و همه‌جا را زیرنظر داشته باشند. ایستگاه پایانی باغ پرندگان هم قلمرو شترمرغ‌های آفریقایی و ایرانی است.

در‌كنار هر قفس یا محیط روباز كه به یك نوع پرنده خاص تعلق دارد تابلوهایی نصب شده كه نام پرنده به همراه نام علمی آن به زبان انگلیسی نوشته شده است.

 

دسترسی باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران یکی از بهترین مراکز زیبا و طبیعی تهران میباشد که آدرس این مکان زیبا

-خيابان هنگام،خيابان ۳۵ متري استقلال،خيابان كوهستان،باغ پرندگان تهران

۲-بزرگراه شهيد بابايي شرق بعد از خروجي هنگام،لاين كندرو شهرك اميد،خيابان كوهستان،باغ پرندگان تهران

تلفن تماس : ۷۷۰۷۵۲۱۵ – ۷۷۰۷۵۲۱۰ – ۷۷۰۷۵۲۱۴

ساعت کار باغ پرندگان تهران همه روزه از ساعت ۹ صبح لغایت ۶ بعد از ظهر می باشد.

اجاره خانه مبله در تهران