وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

بوستان جنگلی پردیسان تهران

بوستان جنگلی پردیسان تهران

بوستان جنگلی پردیسان تهران متعلق به اداره حفاظت محیط زیست , مشهورترین بوستان طبیعت جمهوری اسلامی ایران که در شهر تهران در محدودهمنطقه ۲ شهرداری تهران قراردارداین بوستان در شمال غربی تهران واقع شده است , از سوی شمال به بزرگ راه تلاش و محله شهرک غرب , از شرق به اتوبان روضه خوان فضل‌الله نوری , از غرب به مسیل رودخانه پونک و از طرف جنوب به بزرگ راه حکیم و محله بلوار مرزداران محدود میگردد . اتوبان یادگار امام در سمت شمالی/جنوبی , این پارک را به دو بخش قسمت می کند که لینک و پیوند آن ها توسط دو پل برقرار شده است .

از تجهیزات این پارک می‌توان به موزه تنوع زیستی , موزه آب و گلشن وحش اشاره نمود . وجود موزه تنوع زیستی با اشکال حیوان‌ها و حشره ها تاکسیدرمی شده , و بعضاً زنده , یک کدام از دیگر از جذابیت‌های این بوستان جنگلی است . ساختمان اداره حفاظت محیط زیست ایران هم در قسمت جنوبی این پارک جای دارد .

اجاره سوئیت در تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب

اطلاعات بیشتر درباره پارک پردیسان تهران

به جهت وجود چند بزرگ راه در نزدیکی بوستان پردیسان , استقبال متعددی برای به کار گیری از این بوستان پدید آمده‌است و عمده روزهای هفته و به خصوص روزهای تعطیل مردمان برای به کار گیری از این بوستان رهسپار شمال غرب تهران می شوند .در سال ۱۳۹۳ پارک پردیسان از سمت سازمان حفاظت از محیط زیست , بوستان فارغ از دخانیات اسم گذاری شد .در مهرماه سال ۱۳۹۶ , طی تفاهم نامه‌ای در بین اداره حفاظت از محیط زیست و شهرداری تهران , رئیس , محافظت و بهره برداری از این بوستان , با محافظت مالکیت , برای ۱۵ سال به شهرداری تهران واگذار شد

سوئیت مبله در تهران :  ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ ادیب

طرح نخستین پارک پردیسان تهران

طرح نخستین این پارک در زمان پهلوی , و وابسته به یان مک‌هارگ آمریکایی است . ایده نخستین این بوستان بوسیله اسکندر فیروز ( سر کردگی وقت اداره حفاظت محیط زیست ) صورت گرفت و برای یافتن شرکتی که بتواند آن را اجرا کند به ایالات متحده مهاجرت کرده و بعداز بازبینی شرکت‌های متعدد , کمپانی WMRT ایالات متحده تحت عنوان پیمانکار تعیین میشود .

تاریخچه بوستان جنگلی پردیسان تهران

در سال ۱۳۵۳ تعدادی ژاندارم جلوی عمل آن را گرفته و رام ( مدیر وقت بانک عمران ) با رایزنی‌های خویش برنده شده بود آن را به پروژه شهرک غرب بیشتر کند .
درین در میان فیروز با فرح پهلوی تماس و از او تقاضای امداد می کند . فرح پهلوی هم به گفته خویش درمقابل محمدرضا پاد شاه پهلوی زانو زده و تقاضای عدم وصل شدن ۳۰۰ هکتار پردیسان به ۵۰۰ هکتار شهرک غرب را می نماید که با موافقت فرمانروا تیر آنهایی که قصد شهرک سازی در آن زمین ها لاکچری آن عصر را داشتند به سنگ میخورد

اجاره خانه یک روزه در تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰  ادیب
تجهیزات رفاهی بوستان پردیسان تهران

از تجهیزات پارک پردیسان می‌توان به مواقعی چون موزه تنوع زیستی , موزه آب و گلشن وحش گسترده این پارک اشاره نمود . موزه تنوع زیستی با اشکال حیوان‌ها و حشره‌ها تاکسیدرمی شده و بعضی از گونه‌های جانوری زنده , در پارک پردیسان یک کدام از دیگر از جذابیت‌های بوستان جنگلی پردیسان به شمار میرود و دیدنی است بدانید که ساختمان اداره حفاظت محیط زیست کشور ایران هم در نصیب جنوبی این پارک جای دارد .

تالار همایش , تالار اجتماعات , تالار اکران فیلم , گنجه , پارکینگ و توالت از سایر تجهیزات پارک پردیسان است که به هنگام حضور گردشگران در اختیار آنان است .

اجاره خانه مبله در تهران