وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

جزیره هنگام در هرمزگان

جزیره هنگام در هرمزگان

جنوب ایران در واقع سرزمینی میباشد از شگفتی ها که برای آشنایی آن‌ها می بایست بارها تصمیم به سفر به جزیره های و شهرهای آن بنمایید. جزیره ای که ما در این مطلب از وبلاگ ارزان مبله می خواهیم درباره آن صحبت کنیم جزیره کوچکی است به اسم هنگام که بی غایت شگفتی و جذاب در آن نهفته میباشد. ما به شما توصیه می‌کنیم که وقتی که شما به جزیره قشم مهاجرت کردید هیچ گاه این جزیره کوچک و دوست داشتنی را فراموش نکنید چرا که برای سفرهای یکروزه آیتم ی بسیار عالی محسوب می شود.

اگر در عید باستانی تصمیم دارید که به سمت جنوب ایران بروید ما یک “سفرنامه هجرت به جنوب کشور‌ایران” تهیه و تنظیم کرده ایم که شما از شهر دزفول تا چابهار هدایت می نماید تا سفری دلچسب و اکانت گردیده ای را داشته باشید، در شکل رغبت میتوانید آن را در خبرنامه ما بخوانید. در پی یار با ما باشید تا در رابطه جزیره هنگام در هرمزگان داده ها بیشتری داشته باشید.

هنگامی که به‌این جزیره مهاجرت میکنید و سمت کنار دریا منزه و شفاف آن میروید ماهی ها و آبزیان مختلفی را مشاهده می کنید که در حال شنا هستند. تماشای خرچنگ ها از نزدیک تجربه ای است که در جزیره هنگام می تون را بدست بیاورید.

نکته ی حائز اهیمت درباره‌ی جزیره هنگام این میباشد که شما می‌توانید وقتی که به قشم مهاجرت کرددی از این جزیره هم بازدید کنید چرا که تنها با کرایه یک قایق می توانید در آب های خلیج فارس خودتان را به سمت این جزیره شگفت انگیز برسانید.

یکی از شیرین ترین و دوست داشتی ترین بخش های سفر به جزیره هنگام هم دیدن محلی های این جزیره میباشد. مردمانی خونگرم و صمیمی با جامه هایی بسیار قشنگ و رنگارنگ. خانم های این جزیره مانند بسیاری از خانم هایی که در بخش های دیگر جنوب ایران می‌باشند، جامه های رنگی بلند با روبندهای خاصی دارند و معمولا صنعت های دستی غالب این جزیره، صدف ها و متعلقات دکوری ای که با آن‌ها می قدرت ایجاد را به فروش می رسانند که بازدید از هنرمندی های آن‌ها و خرید از آنها بخشی سرگرم کننده در سفر میباشد.

ساحل زیبا و درخشان هنگام

هیچ چیز دلچسب تر از نشستن در کنار ساحل زیبا و براق جزیره هنگام نمی تواند خستگی سفر یا این که بهتر میباشد بگوییم خستگی زندگی شهری را از تنتان خارج بکشد. . طول نوار ساحلی هنگام، ۵۰ کیلومتر میباشد و در هر گام، تصویری متعدد از دریا را خوهید دید. می‌توانید به سراغ سواحل صخره ای بروید و یا این که سواحل شنی آن را تعیین فرمائید؛ در هر شکل با دیدن شکوه امواج خلیج فارس غرق تماشا میشوید.

شباهت ساحل و آب های درخشان جزیره هنگام به سواحل مالدیو و کالیفرنیا سبب ساز گردیده تا گردشگران زیادی به‌این منطقه سفر نمایند.

حیات وحش هنگام

این جزیره برای هواداران حیات وحش هم مورد ی بسیار عالی به شمار می رود به دلیل آنکه هنگام به واسطه ی محصور بودن آن در آب حیواناتی نظیر دلفین، لاک‌پشت پوزه عقابی، خاردم مصری که از خانواده سوسمارها به شمار می رود در آن معاش می نمایند. اما حیات وحش هنگام به اینجا ختم نمی شود و جانور دیگری به اسم جبیر هم در آن زندگی می نماید که یکی‌از انواع آهوی بومی شبه‌قاره هند و ایران میباشد که در کشورهای هندوستان، پاکستان، افغانستان و ایران چشم گردیده‌ و بیشتر بخشها بیابانی و گرم را تحت عنوان زیستگاه خود انتخاب می نماید.

خاک سرخ هنگام

در جنوب کشور ایران همانگونه که می‌دانید خاک های سرخ رنگی وجود دارد که همین مورد سبب آوازه این حوزه‌ شده‌است. جزیره هنگام هم این موهبت طبیعی بی بهره نمانده و خاک سرخ رنگ آن از جذابیت های آن به شمار می رود.

بازار هنگام

بازار هنگام یکی از دیدنی ترین بازارهای محلی کشورمان میباشد؛ این بازار با مصالح بومی و محلی درست شده و در گام به گام آن رنگ و بویی از سنت های دیرین جزیره وجود دارد. فروشندگان با جامه های خوش رنگ و لعاب محلی، زیباترین دست بنا های شان را که از صدف ها ساخته اند به شما ارائه میدهند. بازار هنگام صرفا جایی برای خرید وجود ندارد بلکه به شما زمان میدهد تا با عموم ساکن همنشین گردید و داستان های جالبی را در مورد دریا از آنها بشنوید.

 

اجاره خانه مبله در تهران