وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

رستوران هودین و هورام تهران

رستوران هودین و هورام تهران | آدرس و شماره تماس رستوران هودین و هورام

رستوران هودین و هورام تهران

رستوران هودین و هورام تهران در کنار استخر دوچندان زیبای چهار فصل قرار گرفته است . این موسسه وسیع تفریحی یکی شایسته ترین و خوشگل ترین پیشنهادهای ما برای شما دوستان است . این موسسه با گونه های رستوران و سفره منزل که هر یک با چیدمان یگانه خویش شما‌را مجذوب خویش خواهد کرد .

اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ ادیب

اطلاعات دیگر رستوران هودین و هورام تهران

رستوران هودین و هورام تهران در تیم در فضایی به وسعت ۱۰۰۰۰ متر مربع در تهران راز واقع شده و سفره منزل های گامی دوره صفویه و سفره منزل های ماسوله را برای شما به شایسته ترین نحو ممکن مشابه سازی خواهد کرد . علاوه بر این سرو غدا در کنار استخر چهار فصل این شرکت قادر است حسی مختص عالی را برای شما تداعی نماید .

و کلیه اینها در کنار موسیقی زنده و زیبای اهل ایران و پاپ سنتی و غذاهای اصیل اهل ایران , خارجی و آسیای شرقی یک سفارش عالی برای یک روز رویایی در کنار خانواده و عزیزان است . این زمان استثنایی را از دست ندهید .

رستوران هودینو هورام تهران دارنده دو سفره منزل , یکی از به سبک به سبک بازارچه دیرباز تهران در زمان صفوی و دیگری در سمت ماسوله شمال کشور ایران میباشد . همینطور دارنده گلشن ویلای مخصوص به هم پا وسیع ترین آبنمای سنگی میهن است .

 

آپارتمان مبله تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب

آدرس و شماره تماس رستوران هودین و هورام

در رستوران هودین و هورام گونه های غذاهای اصیل اهل ایران و آسیای شرقی به وسیله سرآشپزانی ماهر از مواد اول سکو یک و مرغوب که به طور روزمره تهیه و تنظیم می شود طبخ می‌گردد و به وسیله کارکنانی عصر چشم
از خصوصیت های دیگر این رستوران اجرای موسیقی زنده اهل ایران و پاپ سنتی هست که در سه پارت برای شما دوستان اجرا می شود .
ساعت پاسخگویی و خدمت دهی :
روزهای سرویس‌دهی : نهار : از ساعت ۱۲ الی ۱۶ و شام از ساعت ۱۹ : ۳۰ الی ۲۳
شماره گوشی تلفن رستوران گروه تفریحی ورزشی هودین و هورام : ۴۴۵۲۳۰۰۱
نشانی : تهران , تهرانسر , بلوار گلها , تقاطع یأس , تیم توریستی ورزشی هودین
اجاره خانه مبله در تهران