وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

سالن وحدت تهران کجاست

سالن وحدت تهران - تهرانگردی ارزان مبله

سالن وحدت تهران

تالار وحدت اسم یک تالار اجرای کنسرت موسیقی و تیم ارکستر و نمایش زنده است که در سال ۱۳۴۶ بهره‌برداری شد . در بالا به کل این شرکت که شامل یک سالن بزرگ و یک سالن کوچک است , «تالار رودکی» گفته میشد . ولی پس از انقلاب اسلامی به سالن بزرگتر «تالار وحدت» و به سالن کوچکتر «تالار رودکی» گفته می شود . ساخت این سازه ده سال به طول انجامیده و به وسیله «اوژن آفندلیانس» مبتنی بر تالار «اپرا هال» وین تاسیس شده است .
صحنه این سالن از ۴ بخش متفاوت ساخته شده شده‌است . قسمت جلویی و اصلی صحنه که مخصوص اجرا است را می‌توان تا سه متر تحت پیروزی . دو بخش کناری تا شش متر بالا میروند . البته بخش پشتی صحنه «گردان» است . یعنی این نصیب امکان چرخش دورانی افقی و تغییر‌و تحول ارتفاع از منفی چهار و نیم متر تا یک نیم متر را داراست .

در بخش تهران گردی امروز وب سایت ارزان مبله میخواهیم که سالن تالار وحدت تهران را کاملا توضیح بدهیم و از اطلاعات اصلی و دسترسی ها اطمینان حاصل کنیم

دسترسی سالن وحدت تهران

سالن وحدت در میان دو پایانه مترو فردوسی و تئاترشهر ( چهارراه ولیعصر قدیمی ) در خط چهار مترو تهران قرار گرفته است , که اما به پایانه تئاتر شهر کمی نزدیک‌تر است . برای رسیدن به‌این سالن می توانید در‌این پایانه از قطار پیاده شده و بعداز خروج از پایانه در جهت ضلع شرقی بوستان دانشجو رفته و به خیابان معلم شهریار رفته و به سالن وحدت برسید . همینطور در صورتی‌که قصد استفاده از اتوبوس و مترو را دارید می توانید درین لیست با گزینش پایانه بازی زنده شهر ( چهارراه ولیعصر کهن ) از اتوبوس‌هایی که در این راستا رفت وآمد می نمایند مطلع گردید . اعم از این خطوط می‌توان به خطوط ‌BRT میدان آزادی – تهرانپارس و سامانه ریلی – تجریش و سامانه ریلی – پارک‌وی اشاره نمود . کافی‌ست در چهارراه ولی‌عصر از قطار پیاده شده و طبق مسیر یاد شده در بالا حرکت فرمایید .

تالار وحدت – از زمان تاسیس تا به حال میزبان اجراهای بسیاری بوده است. اجراهایی از بزرگان هنر و به گزیده تر موسیقی و تئاتر ایران و جهان در این تالار انجام شده است. بوفه این گردآور در زمان استراحت بین اجراها به شما نوشیدنی گرم و سرد و خوراکی‌ها سبک ارائه می‌دهد.اجاره روزانه آپارتمان در تهران

اجاره خانه مبله در تهران