وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

سفر به چابهار

سفر به چابهار

سفر به چابهار بندر آزاد چابهار یا شهر همیشه سبز به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و جاذبه های طبیعی و فرهنگی بیشمار به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است.

چابهار یکی از شهرهای جنوب شرقی استانهای سیستان و بلوچستان است و تنها بندر اقیانوسی کشور است. این شهر در سواحل دریای عرب و اقیانوس هند واقع شده است و موقعیت بسیار ویژه استراتژیک و تجاری از ویژگی هایی است که این منطقه را از اهمیت بالایی برخوردار می کند.

سفر به چابهار

با انتخاب تور چابهار می توانید به راحتی از این شهر بندری زیبا دیدن کنید ، از مکانهای گردشگری چابهار دیدن کنید و از آب و هوای بسیار دلپذیر در پاییز ، زمستان و بهار لذت ببرید.

طبیعت دست نخورده ، آب و هوای خاص و معتدل منطقه و بهار معمول یکی دیگر از دلایل جذب گردشگر به این منطقه است. به همین دلیل این شهر را چابهار یا چهار بهار می نامند.

چابهار علاوه بر طبیعت دست نخورده و جذاب ، دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار غنی و مثمر ثمر است. و آنقدر میراث فرهنگی ملموس و ناملموس دارد که سفر شما را به هیجان انگیزترین سفر تبدیل خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفر به این منطقه خاص و لذت بردن از جاذبه های طبیعی و فرهنگی ، راهنمای سفر را دنبال کنید.

آب هوا چابهار

آب هوا چابهار

چابهار دارای آب و هوای معتدل و گرمسیری است. این منطقه به دلیل موقعیتی که در مقابل اقیانوس قرار دارد و وزش بادهای مدمی موسمی از اقیانوس هند ، گرمترین بندر در زمستان و سردترین بندر جنوب در تابستان است.پارک ملت تهران

متوسط ​​حداکثر دما در چابهار در تابستان ۳۱ درجه سانتیگراد و در زمستان ۱۹ درجه سانتیگراد است. به طور کلی ، این منطقه کمترین تغییر دما را در طی چهار فصل تجربه می کند.

بهترین زمان سفر به چابهار

بهترین زمان سفر به چابهار از اوایل ماه نوامبر تا اواسط آوریل است.
با توجه به چهار فصل و آب و هوای این منطقه می توانید در همه فصول به چابهار سفر کنید. اما به دلیل رطوبت بسیار زیاد ، بهترین زمان سفر به چابهار از اوایل آبان تا اوایل فروردین است.

اطلاعات اولیه در مورد چابهار

برای لذت بردن از سفر زمینی به چابهار ، عاشق سفری پر از تجربیات جدید و مهیج هستید.

فاصله از تهران: ۱۸۰۰ کیلومتر

زمان سفر زمینی: ۱۹ ساعت

زمان سفر هوایی: ۱ ساعت ۳۰ دقیقه

سفر از تهران به چابهار از سه طریق سفر جاده ای با ماشین ، سفر جاده ای با اتوبوس و سفر هوایی امکان پذیر است. جاده تهران به چابهار بسیار طولانی است. برای امتحان و لذت بردن از این مسیر ، باید سفری پر از تجربیات جاده ای جدید و مهیج را دوست داشته باشید.

اگر از تهران خارج شوید و وارد بزرگراه خلیج فارس شوید ، بهترین مسیر عبور از قم ، کاشان ، نائین ، یزد ، رفسنجان ، بم است ، سپس وارد استانهای سیستان و بلوچستان شده و مسیر چابهار را دنبال کنید.موزه ماشین های اداری

سفر با اتوبوس از ترمینال جنوب تهران به چابهار هر روز امکان پذیر است. قیمت بلیط این اتوبوس ها با توجه به نوع اتوبوس متفاوت است و بین ۸۹ تا ۱۲۰ هزار تن است.

بهترین زمان سفر به چابهار

فرودگاه چابهار

اگر مسافت طولانی شما را خسته می کند ، بهترین گزینه سفر هوایی است. فرودگاه چابهار در شهر کنارک ، بسیار نزدیک به بندر چابهار واقع شده است و همه روزه پروازهای زیادی به نقاط مختلف این فرودگاه انجام می شود. فاصله از فرودگاه تا مرکز شهر چابهار حدود ۴۵ دقیقه است. قیمت بلیط پرواز از تهران به چابهار بسته به کلاس پرواز و نوع ایرلاین بین ۳۰۰ تا ۸۶۰ هزار تن متفاوت است.

اجاره خانه مبله در تهران