وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

عمارت شاپوری شیراز

عمارت شاپوری شیراز

نام عمارت شاپوری را به خاطر بسپارید و سپس به شیراز سفر نمائید. قطعا شیراز شهری پر جاذبه و پربازدید برای اکثری از مسافران میباشد. تا جایی که ممکن میباشد حتی برای چندمین بار تحت عنوان مقصدی دلپذیر و زیبا مورد نظر باشد. در طی این مهاجرت‌ها اشخاص لبریز شماری از تارنما‌های توریسم به دفعات دیدن می‌نمایند: حافظیه، سعدیه، گروه زندیه، باغ ارم، نارنجستان قوام و… . در حالی که برخی دیگر با وجود قیمت‌های فراوان تاریخی، مذهبی، معماری و… دربین جاذبه‌های شناخته گردیده و رنگارنگ شهر از خودکار می افتند. بافت تاریخی شیراز، خویش برای اکثری از گردشگران جاذبه دارد.

نکته دیدنی اعتنا دیگر آن میباشد که‌این ایام سفرهای هدفمند و با هدف های یگانه رو به ارتقا میباشد. درین بین، آن جور از سفرها که به خواسته دیدار از وب سایت‌های ویژه که اثری متفاوت در حوزه معماری را به اکران میگذارند نیازمند صرف وقت و توجه بیشتری میباشند. در این یادداشت با محلی آشنا می شوید که به طور هم زمان قابلیت دیدار از یک اثر تاریخی با معماری مختص، لذت عکاسی در محیطی زیبا و چشم نواز همراه با ساخت فرصتی برای استراحت و پذیرایی شدن را آماده می کند. پس بیایید شیراز را بگردیم، به خیابان‌ها و کوچه‌ها سرک بکشیم و چیزی را در این شهر افسانه‌ای ندیده نگذاریم.

عمارت شاپوری شیراز کجاست؟

عمارت زیبای شاپوری مثال خوبی دراین باره میباشد که به نوعی شاهکاری از هنر معماری معاصر را به نمایش می گذارد و در مقایسه با بقیه منزل‌های یتاریخی در‌این شهر، تفاوت‌های متعددی داراست. شاید بتوان اظهار‌کرد که همین تفاوت‌ها میباشد که در غایت آن را دیدنی‌خیس و جذاب‌تر میکند.

از به عبارتی اولِ ورود به باغ، دیده بی‌اختیار مشغول تزیینات فراوان و لبریز عمل نمای عمارت میگردد. مثل این که به دنیایی از صورت‌ها و رنگ‌ها وارداتی‌اید. کاشی کاری‌های سردر از یک سو، گچبری‌های مخصوص ردیف‌های حیاط بالایی و بازی خیره کننده نور در شیشه‌های رنگی پنجره‌ها از سوی دیگر، بیننده را وادار به ایستادن می نماید و نگاهش را به خود سرگرم.

شاید بتوان گفت این باغ-عمارت صرفا جایی باشد که هم می‌قدرت از به عمل بردن هوشمندانه عنصرها و ریزه کاری مختص معماری ایرانی در آن لذت موفقیت و هم یک جور باغ سازی و پباده سازی مبتکرانه و تلفیقی را دید. حس قرار به دست آوردن در فضایی نو با دیدن بنایی که با چرخش ظریفی به طور مایل تشکیل شده، بیش تر میشود. فرصتی میباشد برای تهیه نمودن تجربه‌ای جدید که کمتر جایی آماده می‌گردد.

اجاره سوئیت در تهران یک روزه : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ ادیب

نشانی عمارت شاپوری شیراز

دسترسی به این محل از روش خیابان مهربان خان زند، خیابان انوری، تقاطع اهلی قابلیت و امکان پذیر میباشد. نشانی ظریف عمارت شاپوری برای آنها که نشانی پستی آن را می خواهند این میباشد: شیراز، بلوار کریم خان زند، خیابان انوری، عمارت شاپوری شیراز

ساعت فعالیت عمارت شاپوری شیراز

یکی خصوصیت‌های عمارت شاپوری این میباشد که ساعت بازدید عمارت شاپوری از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ میباشد. یعنی همه روز درهای آن به روی بازدیدکنندگان باز میباشد.

اجاره خانه مبله در تهران