وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

مرداب هسل مرزن آباد

مرداب هسل چالوس

در نزدیکی روستای سینوا , در مسافت ۱۰ کیلومتری شهرستان چالوس و در مجاورت مرزن آباد , مردابی زیبا با چشم اندازی فوق العاده و منحصر به نام هسل موجود است .
مرداب هسل بین جنگلی انبوه و قشنگ واقع شده و در هر فصلی دارای زیبایی ها و چشم انداز متعدد و منحصربه‌فرد است . این مناظر از اولِ رویکرد چهت رسیدگی به مرداب هسل آغاز شده و هر قدمی در جهت مرداب برداشته می توان به زیبایی های آن بیش تر می شود

در زبان محلی به آب راکد هسل گفته می شود و اسم این دریاچه هم به دلیل راکد و بی حرکت بودن آن , هسل نامیده شده‌است .
با راهی شدن به جهت مرداب هسل می توان منظره های زیبا و رویایی را مشاهد کرد که دیده هر مشاهده کننده را ناز و نوازش داده و آرامشی وصف نشدنی را برای بشر به ارمغان می‌آورد .
این مناظر و فضای سبز انبوه در کنار صدای جانوران مختلف , این حوزه‌ را به بهترین مکان برای طبیعتگردی و سپری کردن روزی دور از داد و فریاد های معاش شهری بدل ساخته است .

گردشگری مرداب هسل چالوس

همه روزه مسافران و گردشگران بخش اعظمی برای فایده مندی از زیبایی های این حوزه‌ به آن مسافرت کرده و در فضای آهسته و دلنشین مرداب قدم می‌زنند .
در بهار و تابستان پوشش سبز نوعی جلبک بر روی مرحله آب مرداب , آن را مانند جواهری سبز تبدیل کرده که در بین بیشه این حوزه‌ میدرخشد .
با فرارسیدن فصل‌پاییز و زمستان از سبزی این جلبک ها کاسته شده و آن ها رنگ خویش را با رنگ قرمز‌رنگ و نارنجی زیبا تغییر می دهند . هماهنگی رنگ جلبک ها با محیط اطراف مرداب منظره ای شگفت انگیز تولید کرده و باعث شده تا با سفر در هر فصلی به این مرداب , بتوان منظره جدیدی را تجربه کرد .

با نظاره گر شدن زیبایی ها و مناظر حاکم بر این مرداب می توان به راحتی پی به‌این موضوع برد که قدرتی جادویی و سحرآمیز دست به آفرینش و کشیدن این تابلوی زیبای هستی زده و منطقه ای دنج , آرام و تکرار نشدنی را خلق کرده است .
برای توصیف زیبایی های مرداب هسل هیچ قلمی توانایی بیان بی نقص آن را نداشته و فقط بایستی به‌این مرداب قشنگ مهاجرت کرد تا به معنی واقعی زیبایی آن پی برد.

اجاره خانه مبله در تهران