اجاره آپارتمان روزانه فرحزاد

  1,800,000تومان روزانه - اجاره آپارتمان مبله, اجاره روزانه خانه در تهران
100 مترمربع 2 اتاق خواب 1 حمام 1 پاركينگ

اجاره آپارتمان روزانه فرحزاد

ارزان مبله کارشناس در اجاره آپارتمان روزانه فرحزاد , اجاره سوئیت مبله در تهران ناحیه فرحزاد با تجهیزات فوق خوب . واحد مبله ۱ خوابه به مساحت ۷۵ متر مربع بسیار زیبا . با وسایلی بدون نقص فراهم اجاره به شما دوستان عزیز است .

این واحد اجاره سوئیت مبله در تهران بنا شده در ناحیه فرحزاد دارای تجهیزات رفاهی قابل قبولی نظیر : اجاره آپارتمان روزانه فرحزاد

  • یک خواب
  • تلویزیون ۴۲ اینچ ال ئی دی پاناسونیک
  • حال نورگیر
  • دراور
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • سماور برقی با قوری
  • سرویس استکان ۸ نفره
  • میز ناهارخوری ۴ نفره
  • سرویس بی نقص آشپزخانه برای ۸ نفر
  • مبلمان راحتی ۷ نفره با رنگ طوسی

اجاره سوئیت مبله در تهران در ناحیه فرحزاد با شایسته ترین تجهیزات رفاهی جهت اقامت رورانه و ماهانه در دست شما قراردارد .

آشنایی منطقه بلوار فرحزاد  :

فَرَحزاد، محله‌ای واقع در شمال تهران و شمال غرب شميرانات است که از بزرگراه یادگار امام، جاده فرحزاد و بلوار فرحزادی شهرک غرب قابل آمد و شد است. فرحزاد از محلات تهران است و جزئی از ناحیه ۲ شهرداری تهران به حساب می‌آید.

محله فرحزاد، از محله‌های باستانی شميران است که از گذشته به‌صورت روستایی سردسیر و خنک در مسیر جاده امامزاده داوود استقرار داشته و به بازبینی سررسید و در اثر گسترش پایتخت به‌صورت محله‌ای از شهر تهران درآمده است.

اطلاعات جغرافیایی محله فرحزاد

محله فرحزاد از بخش‌های خوش آب و هوای شمال تهران به حساب می‌آید که در منطقه۲ شهرداری طهران واقع شده‌است. ضلع شمالی این محدوده به دامنه‌های ارتفاعات سلسله کوه البرز خاتمه می‌شود (ارتفاع ۱۸۰۰ متر از سطح دریا که مرز شمالی شهر تهران است).

ضلع غربی آن به دره و رودخانه فرحزاد اندک می‌شود که از دامنه‌های البرز آغاز شده و الی بزرگراه یادگار امام محدوده برزن را تعیین می‌کند. از سمت شرق نیز خیابان گلپاد و جاده قدیم امامزاده داوود و وانگهی بی گمان بین شهرک‌های مسکونی و تپه‌های مشرف به منطقه فرحزاد به‌عنوان حد شرقی محله شناخته می‌شوند. در اطرف فرحزاد در شرق، محلهٔ بهروزی آباد و در جنوب شرقی آن محلهٔ شهرک غرب واقع شده‌است.

فرحزاد از ۳ محله برپایی شده‌است: برزن فرحزاد بالا (شمال اتوبان یادگار امام)، فرحزاد پائین (جنوب اتوبان یادگار امام) و محله امامزاده.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز در طرحی با عنوان «ساماندهی تفرجگاه‌های تهران» که در ۲۹ آبان ۱۳۸۶ کلنگ زنی شده‌است، در حال محوطه سازی و ساخت باغ تراس در قسمتی از این محله‌است

ما در حوزه ی اجاره سوئیت مبله در تهران گروه بزرگ و با تجربه ای داریم . جهت رزرو واحد , پرسش سوالهای خویش یا این که هر اطلاعات خاص دیگری با ما تماس حاصل فرمایید . برای خدمت گذاری به شما بزرگواران مهیا شده .

شایسته ترین سوئیت های مبله را از ارزان مبله بخواهید .

تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب – کلیک کنید 

 

 

ملک های مشابه

اجاره خانه مبله در تهران