اجاره خانه در تهران یک روزه امیر آباد

اجاره آپارتمان مبله تهران - امیر آباد 2,300,000تومان روزانه - اجاره آپارتمان مبله, اجاره خانه یک روزه در تهران
130 مترمربع 3 اتاق خواب 1 حمام 1 پاركينگ

اجاره خانه در تهران یک روزه امیر آباد

ارزان مبله در اجاره آپارتمان مبله تهران ، اجاره خانه در تهران یک روزه امیر آباد با امکانات فوق عالی. واحد مبله ۲ خوابه به متراژ ۱۳۰ مترمربع بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده کرایه به شما عزیزان می باشد.

این واحد اجاره روزانه آپارتمان در تهران واقع در امیر آباد دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند : اجاره خانه در تهران یک روزه امیر آباد

  • سرویس خواب
  • تلویزیون ۴۲ اینچ ال ئی دی
  • دراور و آینه
  • سماور برقی با قوری
  • سرویس لیوان ۶نفره
  • میز ناهارخوری
  • سرویس کامل آشپزخانه برای ۶ نفر
  • مبلمان راحتی ۷ نفره
  • سرویس بهداشتی
  • فرش فانتزی
  • ساعت وتابلوی دیواری
  • سرویس کامل
  • یخچال وفریزر ایستاده

اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران در منطقه امیر آباد با بهترین امکانات رفاهی جهت اقامت یک روزه و ماهانه در اختیار شما قرار دارد.

آشنایی با منطقه امیر آباد :

اَمیرآباد یکی‌از محله‌های شهر تهران میباشد. امیرآباد در ناحیه ۶ شهرداری تهران واقع گردیده و نام خیابان اصلی آن خیابان کارگرشمالی (خیابان امیرآباد) میباشد. خیابان امیرآباد یکی‌از خیابان های اصلی و پهناور تهران میباشد که از محدوده انرژی اتمی و آ. اس. پ استارت می شود تا پایانه راه‌آهن امتداد دارد. بعداز انقلاب اسلامی، اسم محله امیرآباد محدود به خیابان کارگر شمالی شد.

دسترسی به امیر آباد

امیرآباد از سوی شرق به اتوبان کردستان و محله یوسف‌آباد، از سوی غرب به اتوبان چمران و محله گیشا، از شمال به بزرگ راه شهید عملکرد و محله قریه ونک و از سوی جنوب به بلوار کشاورز محدود می گردد.

بخش‌های زیادی از دانشگاه تهران درین محدوده واقع گردیده‌اند؛ از آن گزاره می‌اقتدار به دانش گاه ایجاد اشتغال دانشکده تهران، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه اقتصاد، دانشکده مدیر، فردوس شماره ۲ دانش کده‌های فنی، دانشکده فیزیک و دانشکده ادبیات و گویش‌های فرنگی اشاره نمود. ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی دانش کده تهران و مؤسسه چاپ و انتشارات کالج تهران از اماکن مهم آن می باشند. علاوه بر بخش‌هایی از دانش کده تهران، بهشت دانش کده تربیت استاد نیز در این محله واقع شده‌است.

اطلاعات دیگر درباره امیر آباد

همچنین سازمان انرژی اتمی ایران و راکتور تحقیقاتی تهران در شمال این محله جای دارد. بیمارستان قلب تهران، بیمارستان دکتر شریعتی تهران و کلینیک تخصصی دندان طبی ۶۰۰ ارتش نیز در امیرآباد میباشد.

گروه ساختمان بلند‌های سه‌گانه مسکونی آ.اس. پ و مرکزها تفریحی و خرید همسایه آن و همینطور ساختمان بلند در بین‌المللی تهران به طول ۱۶۲ متر، در ۵۶ طبقه که بلندترین برج مسکونی ایران میباشد؛ در شمال این محله واقع گردیده‌اند.

از مرکز ها جذاب، تفریحی و رفاهی این محله نیز می‌اقتدار به بوستان لاله، راس خرید لاله، بازارچه لاله، موزه هنرهای معاصر و موزه فرش اشاره نمود. همینطور هتل دربین‌المللی لاله (اینترکنتیننتال قدیمی) در جوار بوستان لاله و هتل دربین‌المللی اسپیناس خلیج عجم در بلوار کشاورز و در‌این محلهِ تهران واقع گردیده‌اند.

درباره امیر آباد

از مرکز ها ورزشی امیرآباد علاوه بر ورزشگاه دانش کده تربیت بدنی دانشکده تهران، می‌قدرت تیم ورزشی خورشید ایرانیان در بلوار آزادگان (روحانی بهایی جنوبی) را اسم موفقیت. میرزا تقی خان امیر کبیر علاوه بر بقیه اقدامات عمرانی در مرزو بوم، امیرآباد را نیز در مسافت ۵ کیلومتری شمال غربی شهر تهران سازه نهاد.

اعتماد السلطنه در این زمینه نوشته میباشد: امیر در‌این آبادی علاوه بر احیای زمین ها و ساخت قنات‌های متفاوت، باغ و امارتی دارای اعتبار نیز احداث کرد و به واسطه آب و هوای مطبوع تر آن نسبت به تهران اغلب برای استراحت به آنجا میرفت. ناصرالدین فرمانروا نیز به منجر قربت این ده به شهر برای تفریح به آنجا مسافرت می کرد. او در یکی این سفرها فرمان احداث قورخانه را در کنار روستا امیرآباد اعطا کرد.

در ظاهرً قورخانه به عبارتی \” قزل قلعه \” بوده که وسایل لشکری در آن محافظت می‌شده‌است. ابعاد قزل قلعه در مشت ساواک قرار گرفت و به زندان سیاسی تبدیل شد. این زندان بعداز انقلاب اسلامی تخریب و در قسمتی از فضای آن میدان میوه و تره بار و ابعاد دکان شهروند قزل قلعه ساخت شوید.

 

قسمت اعظم دیگری از زمین‌های امیرآباد تا قبلی از سال ۱۳۲۰، محل کشت گندم و جو بود. از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۴ امیرآباد در اختیار نیروهای نظامی آمریکایی قرار گرفت که بر حسب نیاز ساختمان‌هایی در آن احداث کردند، از گزاره خوابگاه سربازان، تعمیرگاه موتوری، ساختمان بهداری، ساختمان تصفیه منزل آب، کارگاه برق و کارگاه یخ سازی. از سایر بناهای مهم محله امیرآباد که در سال ۱۳۲۸ ساخته شد، خوابگاه دانشکده تهران (کوی دانشگاه) میباشد.

**************************************

بهترین لوکس ترین  آپارتمان های مبله را ارزان مبله بخواهید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب – کلیک کنید 

 

 

ملک های مشابه

اجاره خانه مبله در تهران