اجاره خانه یک روزه نواب

اجاره خانه یک روزه تهران - نواب 800,000تومان روزانه - اجاره سوئیت در تهران یک روزه
49 مترمربع 1 اتاق خواب 1 حمام

اجاره خانه یک روزه نواب

ارزان مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران منطقه نواب با امکانات فوق عالی. واحد مبله ۱ خوابه به مساحت ۴۵ مترمربع بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده اجاره به شما عزیزان می باشد.

این واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه نواب دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند : اجاره خانه یک روزه نواب

  • سرویس خواب کامل
  • تلویزیون ۴۲ اینچ ال ئی دی
  • دراور و آینه بزرگ
  • سماور برقی با قوری
  • سرویس بهداشتی ایرانی، حمام به همراه مستر
  • کابینت تمام MDF

اجاره آپارتمان مبله در تهران در منطقه نواب با بهترین امکانات رفاهی جهت اقامت در اختیار شما قرار دارد.

آشنایی با منطقه نواب :

یکی از محله های مرکز تهران که به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین بورس خرید البته شهر تهران شناخته شده‌است , محله سرسبیل است . سلسبيل اسم چشمه اي است در پردیس و به دلیل وجود رودخانه اي كه در اين محله جاري بوده است به اين نام معروف گرديده است و به عنوان یکی از محبوب ترین سکونت گاه های مرکز تهران به شمار می رود .

تعداد نفرات ساکن در محله ها و املاک ناحیه ۱۰ تهران تقریباً به ۳۴۰ هزار نفر میرسد که از این جمعیت نامبرده تعداد بیشتری از آنان که ۵۱ درصد است را بانوان تشکیل می دهند . بیمارستان‌های بسیاری در این حوزه‌ وجود دارد . این بیمارستان‌ها مشتمل بر : درمانگاه شهریار , بیمار‌ستان اقبال , درمانگاه آزادی , بیمارستان بابک , بیمارستان روان‌پزشکی میمنت و درمانگاه زنان و زایمان لولاگر است .

همان‌طور که در مقاله بالا بیان کردیم دسترسی این منطقه از سوی شمال به خیابان آزادی از طرف شرق به بزرگ راه شهید نواب صفوی , از طرف جنوب به خیابان قزوین و از سوی غرب به خیابان شهیدان , هرمزگان و پادگان جی ختم می گردد .
حوزه‌ ۱۰ تهران یکی ۱۰ منطقه‌ای است که بیشترین خرید و فروش را داراست . املاک منطقه ۱۰ کسب و کاری پر رونق و مشتریان بسیاری برای خرید منزل در ناحیه ۱۰ و اجاره منزل در‌این حیطه دارا‌هستند .
خرید سوئیت در منطقه ۱۰ هم به دلیل رونق ساخت‌وساز متقاضی ها متعددی داراست .
ناحیه ۱۰ تهران منطقه‌ای مذهبی نشین است که دارای ۶۴ مسجد است که معروف‌ترین و قدیمی‌ترین آنها مسجد لولاگر است و در خیابان آذربایجان نبش خیابان نواب واقع شده‌است .

بهترین آپارتمان های مبله را از ارزان مبله بخواهید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب – کلیک کنید 

 

 

 

 

ملک های مشابه

اجاره خانه مبله در تهران