اجاره روزانه خانه در ولیعصر

اجاره روزانه خانه - ولیعصر 1,700,000تومان روزانه - اجاره روزانه خانه تهران
85 مترمربع 1 اتاق خواب 1 حمام 1 پاركينگ

اجاره روزانه خانه در ولیعصر

ارزان مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران منطقه ولیعصر با امکانات فوق عالی. واحد مبله ۱ خوابه به مساحت ۸۵ مترمربع بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده اجاره به شما عزیزان می باشد.

این واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه ولیعصر دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند :

  • سرویس خواب کامل
  • تلویزیون ۴۲ اینچ ال ئی دی سامسونگ با رزولیشن بالا
  • دراور و آینه بزرگ
  • غذاساز
  • سماور برقی با قوری
  • سرویس لیوان  ۶نفره
  • میز ناهارخوری ۴ نفره
  • سرویس کامل آشپزخانه برای ۶ نفر
  • مبلمان راحتی ۷ نفره
  • سرویس بهداشتی ایرانی، حمام به همراه مستر
  • کابینت تمام MDF

اجاره سوئیت مبله در تهران در منطقه ولیعصر با بهترین امکانات رفاهی جهت اقامت رورانه و ماهانه در اختیار شما قرار دارد.

آشنایی با منطقه ولیعصر:

خیابان ولی‌عصر ( نام پیشین : خیابان پهلوی ) , بلندترین خیابانِ مُشجر تهران و همینطور بلندترین خیابان خاورمیانه با درازای ۱۷٫۹ کیلومتر است که از عرصه راه آهن در میانهٔ جنوبی تهران آغاز شده و به میدان تجریش در منطقهٔ شمیران در شمال تهران می‌رسد .

این خیابان به فرمان رضاشاه پهلوی ساخته شد . اسم اول آن «جاده مخصوص پهلوی» بود و تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ , «خیابان پهلوی» نامیده می‌شد .

در ماه‌های اول انقلاب ۱۳۵۷ ایران مدتی «خیابان محمد مصدق» خوانده می شد , البته سرانجام این خیابان به صورت رسمی به «خیابان ولی‌عصر» تغییر تحول اسم یافت

تاریخچه منطقه ولیعصر

احداث جاده اختصاصی پهلوی یا این که به عبارتی خیابان پهلوی قدیمی ( ولی‌عصر فعلی ) از سال ۱۳۰۰ شمسی آغاز شد . در آن زمان رضاشاه که وزیر پیکار بود قصد به احداث این جاده گرفت . همینطور درخت‌کاری اطراف این خیابان و کشیدن نهر برای آب پاشی فضای سبز آن هم از سال ۱۳۰۰ آغاز شد .

در سال ۱۳۰۷ خیابان پهلویِ بالا به‌دست «بلدیه تهران» سنگفرش شد و بعد از آن با راهیابی آسفالت به پهنهٔ خیابان سازی شهرها , در سال ۱۳۰۹ مجلس شورای ملی رسمی را برای ساخت و گسترش خیابان‌های تهران تصویب کرد و پس از آن گام‌های ساخت «جادهٔ مخصوص پهلوی» آغاز و برای نخستین بار این خیابان قیرریزی شد . در سال ۱۳۱۰ شمسی پیش از آمدن ملک فیصل , شاه عربستان به تهران , خیابان الماسیه ( باب همایون ) و میدان توپخانه و آغاز خیابان لاله‌زار برای نخستین بار آسفالت شد و ۱سال بعد از آن در سال ۱۳۱۱ خورشیدی , خیابان پهلوی هم آسفالت شد .

از آنجائی‌که چنار با آب و هوای تهران بسیار سازگار است , در ابتدا دو طرف خیابان پهلوی را چنار کاشتند . همان زمان برای آب پاشی آنان در سه راه زعفرانیه دو رینگ چاه حفر کردند .

عبدالله مستوفی انگیزهٔ ساخت این خیابان را تصمیم رضاشاه برای پیوند دادن کاخ سعدآباد به کاخ مرمر می‌داند .

بر اساس کتاب «شرح زندگانی من یا تاریخ اجتماعی و اداری دوره قاجاریه» متن عبدالله مستوفی , در زمان رضاشاه در خیابان پهلوی به فاصلهٔ هر دو متر , یک چنار و بین هر دو چنار یک بوته گل سرخ کاشتند ; بنابراین در دو سوی مسیر ۱۸ کیلومتری خیابان مجموعاً ۱۸ هزار چنار کاشته شد .

اما بعضی این تعداد را تا ۲۴ هزار اصله نیز برآورد کرده‌اند . در زمستان ۱۳۱۹ برای نگهداری از درختان پای چنارها را به عمق یک متر و نیم گودبرداری کردند و به جایش کود ریختند . همچنین یک استخر بزرگ نیز بین محمودیه و تجریش پی‌کنی کرده بودند که ذخیره آب برای چنارها فراهم باشد , اما قضایای شهریور ۱۳۲۰ این اقدام را ناتمام گذاشت

ما در حوزه ی اجاره آپارتمان مبله در تهران تیم بزرگ و با تجربه ای داریم. جهت رزرو واحد، پرسش سوالات خود یا هر اطلاعات خاص دیگری با ما تماس بگیرید. برای خدمت گذاری به شما بزرگواران آماده هستیم.

بهترین آپارتمان های مبله را از ارزان مبله بخواهید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب – کلیک کنید 

 

 

ملک های مشابه

اجاره خانه مبله در تهران