اجاره روزانه سوئیت رودکی

اجاره روزانه سوئیت در تهران - رودکی 1,200,000تومان روزانه - اجاره روزانه آپارتمان در تهران, اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران
45 مترمربع 1 اتاق خواب 1 حمام 1 پاركينگ

اجاره روزانه سوئیت رودکی

ارزان مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران منطقه رودکی با امکانات فوق عالی. واحد مبله ۱ خوابه به مساحت ۴۵ مترمربع بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده اجاره به شما عزیزان می باشد.

این واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه رودکی دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند :

  • سرویس خواب کامل
  • تلویزیون ۴۲ اینچ ال ئی دی سامسونگ با رزولیشن بالا
  • دراور و آینه بزرگ
  • غذاساز
  • سماور برقی با قوری
  • سرویس کامل آشپزخانه برای ۶ نفر
  • مبلمان راحتی ۷ نفره
  • سرویس بهداشتی ایرانی، حمام به همراه مستر
  • کابینت تمام MDF

اجاره آپارتمان مبله در تهران در منطقه رودکی با بهترین امکانات رفاهی جهت اقامت در اختیار شما قرار دارد.

آشنایی با منطقه رودکی :

یکی از محله های مرکز تهران که به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین بورس خرید البته شهر تهران شناخته شده‌است , محله سرسبیل است . سلسبيل اسم چشمه اي است در پردیس و به دلیل وجود رودخانه اي كه در اين محله جاري بوده است به اين نام معروف گرديده است و به عنوان یکی از محبوب ترین سکونت گاه های مرکز تهران به شمار می رود .

سلسبیل نام قدیمی محله ای با قدمت بالا در حوزه‌ ۱۰ تهران است که امروزه به رودکی تغییر نام داده است . در حال حاضر این خیابان یکی مراکز خرید مهم و پربیننده تهران به اکانت میاید . شروع ساخت و ساز و تغییرات در‌این محله از جنوب به شمال اتفاق افتاده است . سلسبيل نام چشمه اي است در بهشت و به علت وجود رودخانه اي كه در اين محله جاري بوده است به اين نام معروف گرديده است . اگر شما هم قصد دارید این محله را برای سکونت خود انتخاب کنید پیشنهاد می کنم

سلسبیل تهران کجاست؟
این محله در منطقه ۱۰ و جنوب غرب تهران واقع شده است و در حال حاضر از شمال به خیابان هاشمی , از جنوب به خیابان کمیل , از شرق به بزرگراه نواب و از غرب به خیابان قصرالدشت منتهی می شود . این محله از شمال با محله سلسبیل شمالی , از جنوب با محله بریانک , از شرق با محله اسکندری و از غرب با محله کارون جنوبی همسایه است .

معرفی مراکز آموزشی و فرهنگی محله سلسبیل
محله سلسبیل دارای فرهنگسرای ( انقلاب ) , ‌ سرای محله , ‌ اشکال مرکزها آموزشی دولتی و غیر دولتی برای سنین مختلف است . از اینرو با توجه به تراکم جمعیت بالا هیچ نوع مشکل در مورد کمبود مراکز آموزشی برای خانواده ها وجود ندارد و اگر شما دارای فرزند محصل هستید و قصد سکونت در این محله خوشنام را دارید می توانید با خیال راحت به انتخاب منزل مورد نظر خود بپردازید .

 

بهترین آپارتمان های مبله را از ارزان مبله بخواهید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب – کلیک کنید 

 

 

 

 

ملک های مشابه

اجاره خانه مبله در تهران