وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

موزه هنرهای معاصر تهران

موزه هنرهای معاصر تهران

موزهٔ هنرهای معاصر تهران یکی‌از سرشناس‌ترین موزه‌های کشور ایران است . این موزه در سال ۱۳۵۶ شمسی ( ۲۲ مهر برابر با ۱۴ اکتبر ۱۹۷۷ میلادی ) به کوشش و نوآوری فرح پهلوی و با پشتیبانی دفتر کار مخصوص شهبانو , در گوشهٔ غربی پارک فرح ( پارک لاله کنونی ) در امیرآباد تهران سازه شد . بنای موزه را کامران دیبا در سبک معماری امروزی و با الهام از بادگیرهای کویری کشور ایران پباده سازی کرد .

اجاره آپارتمان مبله در تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ ادیب

اطلاعات جامع درباره موزه هنرهای معاصر تهران

موزهٔ هنرهای معاصر تهران دربرگیرنده جامع‌ترین و مهمترین گنجینه‌های هنر امروزی در بیرون از اروپا و آمریکای شمالی و صاحب یک کدام از ۵ تا ۱۰ مجموعهٔ اصلی هنر نوگرا در دنیاست . این موزه دارنده شغل های مهمی از جنبش‌های هیجان‌نمایی انتزاعی , پاپ آرت , مینی‌مالیسم , مفهومی , و فوتورئالیسم است . در گنجینهٔ مستمر موزه بیشتراز ۳۰۰۰ اثر گران بها از نخبگان هنرهای خیالی حفظ میشود که در حدود ۴۰۰ عدد از آنان , دارنده بها استثنایی می باشند . اعم از اثرها با اهمیت موزه , می‌توان به شغل های شاخصی از گوگَن , رُنوار , پیکاسو , ماگریت , ارنست , پولاک , وارهول , لُویت , و جاکومتی اشاره نمود . موزهٔ هنرهای معاصر تهران همینطور صاحب مجموعهٔ مضاعف کلیدی و کاملی از هنر روشنفکر و معاصر کشور‌ایران است .

گنجینهٔ موزه هنرهای معاصر تهران از اموال همگانی ایران محسوب میشود .  متوسط ارزش اثر ها این گنجینه حدود ۵ میلیارد دلار قیمت‌گذاری شده ; ولی بعضی‌ها تا ۱۰ میلیارد دلار نیز تقریب زده‌اند .  این موزه اکنون یک کدام از واحدهای معاونت کارها هنری وزارت فرهنگ وتمدن و موعظه اسلامی است .

اجاره آپارتمان روزانه در تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب

دسترسی موزه هنرهای معاصر

موزه هنرهای معاصر تهران که در ضلع شمالی بلوار کشاورز و غرب بوستان لاله تهران واقع شده‌است در سال ۱۳۵۶ شمسی به کوشش و ابتکار عمل کامران دیبا و با پشتیبانی فرح پهلوی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع ( به غیر از باغ تندیس‌ها ) سازه شد .

این موزه در راس فعالیت‌ها و رویدادهای مهم هنری ایران در مورد هنر های ذهنی به شمار می آید و شامل مهم ترین و جامع‌ترین تیم از هنر غربی در مجموعه کشورها آسیا در طول تأسیس خویش است . بر طبق توصیف قانونی موزه , موزه هنرهای معاصر نمایشگر چگونگی سیر تحولات هنر معاصر در یک زمان محدود و مشخص و معلوم میباشند .

معماری موزه هنرهای معاصر تهران

ساختمان موزه تلفیقی از معماری امروزی و سنتی است که با الهام از بادگیرهای بخشها کناره بیابان کشور‌ایران تشکیل شده است‌ . تندیس‌هایی بسیار زیبا و گرانبها از هنرمندان معاصر هم‌چون هنری مور , آلبرتو جیاکومتی و پرویز تناولی فضای سبز گوشه و کنار را به بوستان مجسمه بدل ساخته است‌ . بیننده مسیری چرخشی را در گرداگرد فضای اصلی موزه می‌پیماید و بعد از تماشای نگارخانه‌ها , به هشتی میرسد . در دل هشتی‌ , اثر خوشگل و نوین تفکر , که به وسیله هنرمند ژاپنی‌ , نوریوکی هاراگوچی‌ , از روغن و پولاد تشکیل شده است‌ ,

عرض اندام می‌نماید . تیم همیشگی موزه هنرهای معاصر تهران از در حدود ۳۰۰۰ اثر با ارزش و یکتا ساخته شده که به نخبگان روز قبل و روز جاری هنرهای خیالی ایران و دنیا وابستگی داراست و در مالکیت موزه است‌ . اثراتی از هنرمندان پرآوازه نظیر رنوار , لوترک‌ , گوگن‌ , پیکاسو , ماکس ارنست و ماگریت از آن جمله‌اند . مجموعه‌ای تماشایی از هنرمندان پاپ و فتورئالیست انگلیسی و آمریکایی و هم اثر ها جالب از جکسون پولاک‌ , کلاین و سوییز در تیم اثرها مدرن‌تر جای دارا هستند .

اجاره خانه مبله در تهران