وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

موزه حیات وحش هفت چنار

تهرانگردی موزه حیات وحش هفت چنار | دسترسی موزه حیات وحش هفت چنار

موزه حیات وحش هفت چنار

موزه حیات وحش هفت چنار یکی از موزه‌های شهر تهران است که در یکی از محله‌های قدیمی تهران به نام بریانک (در خیابان قزوین) واقع شده است. محدوده جغرافیایی منطقه بریانک از شمال به خیابان کمیل، از شرق به بزرگراه نواب و از جنوب به خیابان قزوین منتهی می‌شود.

ساختم

ساختمان موزه در نهایت استادی و ظرافت طراحی و ساخته شده و دودکش بسیار عظیمی دارد. نوع معماری و نحوه آرایش سطوح به گونه‌ایست که نشانه‌های معماری پیشرفته غربی و تلفیق آن با معماری سنتی و غنی ایرانی در آن آشکار است و با بناهای مجاور هم‌دوره خود هماهنگی دارد.
این بنا با مساحت ۲۷۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۷۶۰۰ مترمربع واقع شده است.

اجاره سوئیت مبله در تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب

نمونه های خزندگان در موزه حیات وحش هفت چنار

آبزیان : آکواریوم موزه هفت چنار که به شکل غاری پر پیچ و خم با پنجره های آکواریومی و زیبا ساخته شده، شامل انواع ماهی های آب شیرین متعلق به رودخانه های سراسر دنیا است که در میان آنها می توان به ماهی های بدن فلس، ماهی های گوشتخوار و درنده و ماهی های زنده زا اشاره کرد.موزه حیات وحش هفت چنار

ـ خزندگان : از خزندگان مجموعه می توان به راسته مارها و سوسمارها و لاک پشتان اشاره کرد. نمونه هایی از خزندگان ایران و سایر نقاط جهان در معرض دید قرار دارند.

نمونه های غیر زنده : نمونه های غیر زنده بی مهره گان شامل اسفنج ها، نرم تنان، خارتنان، سخت پوستان و حشرات است.

مجموعه جالبی از اسفنج ها و مرجان های دریایی به عنوان نمونه ای از اسفنج ها – توتیا، ستاره دریایی و دلار سنگی به عنوان نمونه ای از خارتنان – انواع خرچنگ های آب شیرین و شور، شاه میگو و خرچنگ های عنکبوتی به عنوان نمونه ای از سخت پوستان – انواع پروانه های ایران، سوسک ها، ملخ ها، سنجاقک ها و زنبورهای اتاله شده به عنوان نمونه ای از حشرات در این مجموعه به چشم می خورند.

اجاره خانه روزانه در تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب

دسترسی موزه حیات وحش هفت چنار

تهران، خیابان قزوین، خیابان شهید عرب میدان بریانک، خیابان هفت چنار، موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار تهران.

اجاره خانه مبله در تهران