وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

موزه سینما کجاست؟

موزه سینما کجاست؟

باغ‌موزه سینما یکی‌از موزه‌های تهران است که بنای آن با اسم «عمارت گلشن فردوس» شناخته میشود . این عمارت مرتبط با زمان قاجار است و به امر محمدشاه قاجار تاسیس شده است . ساختمان فعلی این موزه در سال ۱۳۸۱ تحت عنوان موزه سینما تعیین شد و اولی مدیریت آن عزت‌الله انتظامی است .ساختمان فعلی این موزه در سال ۱۳۸۱ تحت عنوان موزه سینما تعیین شد و اولی رئیس آن عزت‌الله انتظامی است . در گنجینه این موزه عکس‌ها و امکانات کهن مرتبط با سینما , یادگارهایی از هنرمندان داخلی و فرنگی از قبلی تاکنون , سندها مرتبط با سینما و فیلم‌سازی و همینطور جوایز و تندیس‌هایی که هنرمندان به‌این موزه اهدا کرده‌اند , به اکران درآمده است .

روزانه خانه در تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ ادیب

خوشبختانه به‌این باغ‌موزه از حیث معماری و همینطور رسیدگی به فضای سبز آن اهمیت بالایی داده می‌گردد و بعداز حضور در آن متوجه این زمینه خواهید شد . در‌این موزه ۲ کافه نیز موجود است که به ارائه خدمت به شما می پردازند . همینطور می توانید از فروشگاه‌های تولیدها فرهنگی در‌این این موسسه دیدن نمایید و محصولاتی نظیر آلبوم‌های موسیقی و کتاب خریداری فرمائید .

بها بلیت , سا‌عتها و روزهای مشاهده

محل ورود موزه سینما ۳۰۰۰ تومان است و اما برای این که به تالار سینما بروید نیازی به پرداخت محل ورود موزه نخواهید داشت . با خرید با اینترنت یا این که حضوری بلیت فیلم‌هایی که در‌این این موسسه نمایش دارا‌هستند , به یکی‌از دو تالار آن رفته و فیلم مشاهده کنید . ولی دقت داشته باشید که تصویربرداری در‌این سالن‌ها ممنوع است و خوب تر است این قضیه را رعایت نمائید و همینطور از بردن خوراکی به درون سالن‌ها نیز پرهیز کنید .

اجاره سوئیت در تهران یک روزه : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ ادیب

ساعتها کاری موزه سینما در روز ها هفته از ساعت ۹ تا ۱۹ و آدینه ها و اعیاد از ساعت ۱۱ تا ۱۹ است . این موزه روزهای روز شنبه تعطیل است

 

اجاره خانه مبله در تهران