وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

پارک طالقانی تهران

محل پارک طالقانی تهران

پارک جنگلی طالقانی یا پارک جنگلی عباس‌آباد با نام پیشین پارک جهان کودک و تپه‌های داوودیه یکی از پارک‌های شهر تهران است که در منطقه ۳ شهرداری تهران در نزدیکی ایستگاه متروی شهید حقانی و بر روی تپه‌های عباس‌آباد واقع شده‌است. به‌علت قرار گرفتن آن در ارتفاع، این پارک دارای چشم‌اندازی مشرف به ش



هر تهران می‌باشد. قسمت جنوبی این پارک دارای طرحی حلزونی‌شکل است و از درختان بلوط ایتالیایی پوشیده شده‌است

اجاره سوئیت در تهران روزانه با بهترین امکانات : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب

جاذبه پارک طالقانی تهران

بوستان طالقانی یکی از بوستان های تهران است که بر روی تپه های عباس آباد واقع شده است و به علت قرار گیری در ارتفاع دارای چشم اندازی زیبا می باشد. وسعت این پارک در حدود ۳۳ هکتار بوده و در سال ۱۳۵۷ خورشیدی تاسیس شده است.

تنوع گونه های درختی این بوستان جلوه خاصی به آن داده است، تنوع گونه‌های درختی پارک ۷۵ نوع است‌ و در مجموع بالغ بر ۴۰۵۱۴ اصله درخت و درختچه در این پارک وجود دارد از جمله درخت‌های چنار، ارغوان‌، نارون‌، سپیدار، سرو، صنوبر، شمشاد و انواع گل‌های رز، کوکب‌ و شمعدانی زیبایی خاصی به پارک داده‌اند.

این بوستان محلی را برای اوقات فراغت خانواده ها در روزهای تعطیل و تابستان فراهم نموده است، آلاچیق ها و میز و صندلی های متعددی که در جای جای این بوستان برای این منظور قرار دارد.

به دلیل ویژگی های خاص این پارک مثل مسیرهای پیاده روی شیب دار و فضاهای مناسب ورزش گزینه مناسبی برای تیم ها و گروه های ورزشی است تا تمرینات هوازی خود را در تپه های عباس آباد انجام دهند

 

اجاره آپارتمان مبله تهران : ۰۹۱۲۴۸۰۰۱۹۰ خانم ادیب
اجاره خانه مبله در تهران