وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

پارک نهج البلاغه تهران

پارک نهج البلاغه تهران | دسترسی و اطلاعات بوستان نهج البلاغه تهران

بوستان نهج البلاغه تهران

امروز در بخش تهران گردی وب سایت ارزان مبله میخواهیم پارک نهج البلاغه تهران رو کامل شرح دهیم که شامل وسعت و  دسترسی ها میباشد با ما همراه باشید.

این پارک تماشایی بیشتراز ۳۵ هکتار وسعت دارااست و در بخش وسیعی از دره فرحزاد در بین اتوبان نیایش , اتوبان کارایی و غرب اتوبان یادگار امام احداث شده است .

اختلاف طول تراز تا کف بوستان , ۵۵ متر و دارنده شیب در بین ۱۰ تا ۳۵ درجه است!

این پارک دارنده ۴ فاز است که فاز اولیه آن در فصل‌پاییز سال ۱۳۸۸ به بهره‌ برداری رسید . قبلی از این‌که بوستان به صورت کنونی خویش در بیاید , در محل پارک مکانی نسبتاً خرابه نظیر بود .

اطلاعات کامل درباره بوستان نهج البلاغه تهران

پارک نهج البلاغه در بنا شده در دامنه رود فرحزاد تاسیس شده است که چنانچه بازدیدی از بوستان نیز داشته باشید این امر به راحتی قابل تشخیص است .

وضعیت پله‌ای بوستان و وجود طبقات گوناگون که به یاد وجود همین رود ایجاد شده نهج البلاغه را به یک کدام از دیدنی‌ترین پارکهای تهران تبدیل کرده . از تجهیزات بوستان می‌توان به مسیر مخصوص دوچرخه سواری , شهربازی , بوفه و رستوران , دستشویی , مسجد , آلاچیق , پارکینگ , زمین بازی بچه , وسایل ورزشی جالبی که در کمتر پارکی از تهران میبینید و …را اسم برد!

دوچرخه سواری درین پارک یکی‌از تفریح‌های ناب به شمار میرود . در شرایطی‌که شما نیز جز اشخاص ورزش دوست میباشید بی تردید این لذت را در بوستان نهج البلاغه تجربه نمایید . در شرایطی که خودتان نیز دوچرخه فردی ندارید , میتوانید از دوچرخه‌هایی که در بوستان کرایه داده میگردند استفاده فرمایید . مسیر ویژه دوچرخه سواری بوستان ۹ هزار متر مربع است .
رودخانه روان بوستان نیز یک کدام از دیگر از فاکتورهایی است که نهج البلاغه را مختص کرده . این رودخانه خوشگل که از دره فرحزاد سرچشمه می گیرد از دیرباز در‌این حیطه وجود داشته و به نوعی بوستان در نزدیکی این رود تاسیس شده است . گام زدن و کتاب تلاوت در کنار این رود وقار بخش از سایر تفریحاتی است که نهج البلاغه برایتان محیا کرده است!

اجاره سوئیت در تهران

دسترسی به بوستان نهج البلاغه تهران

نشانی پارک: بزرگراه همت، کوچه میثاق، پارک نهج البلاغه و یا جنب اتوبان همت، بین یادگار  و بزرگراه اشرفی اصفهانی

تلفن: ۸۸۷۳۵۰۷۴

شاید بهترین مسیر برای رفتن به این پارک با وسیله شخصی باشد. بوستان نهج البلاغه از جنوب به اتوبان همت می‌رسد و از شرق و غرب هم با بلوار همیلا تصادف دارد. بعد با استفاده از ماشین شخصی یا تاکسی خویش را به بزرگراه همت برسانید و از آنجا به پارک نهج البلاغه برید.

اجاره خانه مبله در تهران