وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

پیست اسکی دربندسر

آشنایی با پیست اسکی دربندسر

یکی‌از لذت هایی که بعد از بارش برف مردم با آن روبرو می‌باشند برف بازی میباشد اما این لذت در پس از تعطیلی مدرسه های در جايگاه ی دوم قرار میگیرد و می قدرت اعلام‌کرد روحی مجدد به زندگی اشخاص می‌بخشد. البته در‌این میان افرادی می‌باشند که‌این لذت را برای خودشان تعدادی برابر می نمایند و به مکان هایی که بارش برف در حجم بالایی می باشند نظیر پیست های اسکی خودشان را می‌رسانند. شهر تهران پیست های اسکی زیادی دارد که یکی آنها پیست اسکی دربند راز در ناحیه شمشک میباشد. این یکی‌از پیست از مهم ترین پیست های ایران محسوب می شود و به جهت نزدیکی به آن به شهر تهران و حالت خاصی که دارد همواره آیتم اعتنا علاقمندان به ورزش اسکی بوده میباشد.

همان طور که در ابتدا گفتیم، شهر تهران پیست های اسکی زیادی داراست البته پیست اسکی دربندسر یک کدام از مهم‌ترین آن‌ها هست و به جهت قربت که به شهر تهران داراست دوستداران بسیار متعددی را دارااست. پیست اسکی دربندسر در سال ۱۳۵۷ به یاری مربیان اسکی و همسایه حوزه‌ شمشک و دربندسر به اسم پاپا ابتدا به تولید شد و در زمان احداث پیست بابا علیداد ساوجی بنام مرحوم اسماعیل ساوجی از مربیان و قهرمانان سابق شمشک، از اساسٔ بالا بر به زیر سقوط کرده و جان سپرد. این شرکت تفریحی از سال ۱۳۶۱ ابتدا به فعالیت نمود و با حمایت سرمایه ‌گذاران بخش‌های سری، سرمایه گذاری قابل توجهی جهت ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر به میهمانان در گروه تفریحی دربندسر صورت گرفته ‌میباشد. دیده‌انداز بلند مقطع ما تولید تفریحگاه چهارفصل جهت ارائه طیف وسیعی از کار ها و حادثه ها برای اشخاص، خانواده‌ها، افراد حقوقی و موسسات میباشد.

گروه تفریحی پیست اسکی دربندسر برای او‌لین بار در فصل‌تابستان ۱۳۹۴ پذیرای مهمانان خویش بیرون از فصل اسکی هم بوده است و شرایط را طوری برای بازدیدکنندگان آماده آورده که بتوانند در دیگر فصل های سال هم به‌این ناحیه مسافرت نمایند و لحظات خوشی را برای خودشان فراهم آورند.

در پیست اسکی دربندرسر بعد از این که تیتر در بین المللی به وسیله فدراسیون جهانی را کسب کرد و همچنین تعدادی عصر مسابقات لیگ فی مابین المللی با حضور اسکی بازان مالک اسم عالم از سال ۱۳۸۷ برگزار شوید، در سال ۱۳۹۰ نیز به خواسته نصب دستگاه آسانسور تله کابین کلنگ احداث و نصب پایانه و آسانسور درین ناحیه به وسیله کمپانی پاپا و مسئولان فدراسیون و هیئت اسکی استان زده شد.

بهترین عصر برای رفتن به پیست اسکی دربندسر

بالاترین طول حوزه‌ پیست اسکی دربندرسر نقطه آن از سطح دریا ۲۶۰۰ متری بوده و بلندترین نقطه ی آن ۳۰۵۰ متری میباشد. با اعتنا به سطح طول این ناحیه و از آنجائیکه حوزه‌ رودبار قصران (دربرگیرنده بخش ها میگون، زاگون، فشم، اوشان، شمشک، دربندسر و …) می‌شود و از آب و هوای متنوعی برخوردار است، در حالتی‌که برای اسکی بخواهید به سمت آن بروید بهترین زمان میان ماه های دی تا آخرها فرودین میباشد که در‌این عصر تعداد متعددی از علاقمندان به‌این ورزش هیجان انگیز را خواهید مشاهده کرد که در پیست اسکی دربندسر حضور دارند.

سطح بندی فضای قابل استفاده برای اسکی بازان به مراد استفاده از این حوزه‌ توریسم فضاهایی را متناسب با آمادگی اشخاص محیا کرده اند تا کسی که بتوانند بنابر آن چیزی که بلد میباشد از تیم تفریحی استفاده نماید. تیم تفریحی پیست اسکی دربندسر دربرگیرنده فضایی برابر با ۲۵% برای اشخاص مبتدی، ۵۰% برای اشخاصی که توسعه یافته می‌باشند و آشنایی اضافه با این ورزش مهیج دارند و حدود ۲۵% هم برای افرادی که به صورت ماهر این ورزش را دنبال می کنند و می خواهند که هیجان زیادی را برای خودشان تولید نمایند.

جاذبه های در حدود دربندسر

بعداز این که بازدیدتان از منطقه ی تفریحی دربندسر تمام شد می‌توانید به سمت جاذبه های در حدود این حوزه‌ بروید. آبشار و دره دربندسر در ۳ کیلومتری بعداز شمشک به سمت دیزین قرار دارد برای دسترسی به سمت این ناحیه می‌توانید در جاده ای که در حالا رفتن به شمشک می باشید در جهت راست جاده در کنار یک پیچ ۱۸۰ مرتبه آن را ملاحظه کنید که در سمت و سوی چپ جاده هم امتداد این دره از روستای دربندسر آغاز میشود که هم از ده و هم از وسط خط مش و از جاده می اقتدار زیبایی های آن را لمس کرد. در زمان مسیر شما شاهد باغ هایی سرسبز و بوته های نادر طول و گلپر خواهید بود که به همدم آفتاب شدید و هوای خنک تابستان وضعیت ایده آلی را برای شما مهیا خواهد آورد. کل مسیر راهپیمایی از کنار جاده حدود ۱ ساعت دوره نیاز دارد تا به آبشار برسید.

اجاره خانه مبله در تهران