وبلاگ ارزان مبله

اجاره آپارتمان و سوئیت مبله ارزان در تهران

چگونه بهترین چیدمان منزل را برای سبک زندگی خود انتخاب کنیم

چگونه بهترین چیدمان منزل را برای سبک زندگی خود انتخاب کنیم

بخشی از هیجان جستجوی جدید خانه این است که فرصت انتخاب های مناسب خود را دارید. وقتی تصمیم به خرید یا ساخت خانه جدید دارید ، مهم است که در نظر بگیرید کدام نقشه و ویژگی ها بیشتر به شما سود می رسانند. شیوه زندگی شما مملو از برنامه های فوق برنامه ، مسافرت یا سرگرمی دوستان و خانواده برای اعیاد بزرگ باشد ، می توانید طرحی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد.

برای یافتن چیدمانی در خانه که متناسب با آن باشد ، با ارزیابی سبک زندگی فعلی خود شروع کنید. به سادگی ، شما و خانواده تان بیشتر دوست دارید چه کاری انجام دهید؟ در اینجا برخی از دسته های سبک زندگی وجود دارد که باید قبل از ورود به مرکز فروش Toll Brothers و فکر کردن در مورد چیدمان و طراحی خانه ای که همیشه می خواسته اید ، مورد توجه قرار گیرد.

ایده های طرح کف خانه برای آشپزخانه

اگر کسی هستید که از پخت و پز خلاقیت های خوشمزه لذت می برید ،ایده تزیین دیوار اتاق چند سوال وجود دارد که باید در مورد طراحی خانه جدید خود از خود بپرسید. آیا برای تهیه غذا برای میهمانان به یک منطقه اختصاصی نیاز دارید؟ آیا هنگام آشپزی لازم است فرزندان خود را تماشا کنید؟ آیا برای تهیه و پذیرایی از میهمانان به فضای پیشخوان کافی نیاز دارید؟

 

شاید شما ترجیح دهید که بر روی مناطق اطراف تمرکز کنید یا اگر خانه شما می تواند یک گوشه صبحانه را برای لذت بردن از وعده های صبحگاهی در خود جای دهد. اگر عاشق کباب پز هستید و برای میزبانی شام در فضای باز به صندلی یا میز ناهار خوری احتیاج دارید ،چند نمونه دکوراسیون داخلی منزل به محل زندگی در فضای باز خود نگاه کنید. نقشه اتاق شما می تواند شامل یک فضای زندگی در فضای باز به فضای داخلی ، آشپزخانه گسترده برای قرار دادن جزایر دوتایی و گوشه های صبحانه و انبار غذاخوری ساکنان برای مهمانی های شام باشد.

ایده های طرح بندی خانگی برای خانواده ها

اگر شما یک خانواده دارید یا برنامه ای برای بچه دار شدن دارید ، مهم است که نه تنها نیازهای کوتاه مدت برای خانه خود را در نظر بگیرید بلکه همچنین با تغییر فرزندانتان نیز چگونه این نیازها تغییر خواهد کرد. اگر دو فرزند دارید ، شاید یک خانه چهار خوابه یک ضرورت باشد تا هر کودک بتواند فضای خود را داشته باشد ، با یک اتاق خواب اضافی برای کار به عنوان یک دفتر خانه یا یک اتاق مهمان؟ ممکن است یک گلدان خانه بسیار ارزشمند باشد بنابراین بچه های کوچک شما فضای بیرون را به فضای زندگی شما وارد نمی کنند. همانطور که بچه های شما در مدرسه پیشرفت می کنند ، ممکن است جزیره آشپزخانه به عنوان ایستگاه مشق شب دو برابر شود. بنابراین ، یک آشپزخانه بزرگ با یک جزیره سخاوتمندانه ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید – یا یک آشپزخانه دو جزیره.

بهترین ایده های چیدمان منزل برای سرگرمی

آیا مرتباً از کودکان بزرگتر یا اعضای خانواده بزرگ ویزیت می کنید؟ شاید ملاحظات آینده شما شامل والدین ساکن و مسن باشد که به اتاقی با ورودی جداگانه یا اتاق خواب در طبقه اصلی نیاز دارند.

 

زندگی با مفهوم باز در سالهای اخیر بسیار محبوب شده است. در این نوع چیدمان منزل ، قسمت مشترک فاقد دیواری است که فضاها را جدا کند. به طور معمول ، آشپزخانه درست به مناطق اصلی زندگی می رود.

این طراحی عزیزان را از طریق اتاق عالی گرد هم آورده است. اگر به طور مکرر سرگرم می شوید ، برای اطمینان از اینکه فضای زیادی برای میهمانان در آشپزخانه ، ناهار خوری و اتاق های نشیمن مخلوط می کنید بسیار مناسب است.

برای خانواده های چند نسلی ، نقشه های اتاق زیر مجموعه اغلب بهترین گزینه های طراحی هستند تا اطمینان حاصل شود که هر کس فضای خصوصی خود را دارد از جمله یک اتاق خواب ، حمام و آشپزخانه

 

اجاره خانه مبله در تهران